Tartu Ülikooli meediauuringute professor Andra Siibak räägib uuest, digivahendite keskel üles kasvanud põlvkonnast, suurkorporatsioonide ärihuvist laste vastu ja sellest, kas on mõistlik oma võsukestele meelelahutuseks iPadi pakkuda.
„Kuna viimase 10 aasta jooksul on tohutult edasi arenenud tehnoloogilised võimalused, mida on võimalik teha ja teada saada näiteks iseenda elu, tervise, heaolu ja rahalise seisu kohta, siis inimesed on aina rohkem ka kõiki neid võimalusi kasutama hakanud. Võiks öelda, et nad on muutunud nendest võimalustest isegi sõltuvaks, kuna need aitavad paljudes kontekstides meie elu niivõrd palju mugavamaks muuta. Loomulikult tuleb selle mugavuse eest maksta teatavat hinda, aga tavaliselt see nii väga ei morjenda inimesi oma valikute tegemisel,“ rääkis Siibak.
Loe edasi Geeniusest.