Sihtgrupp: tippjuhid, keskastme juhid, spetsialistid
Maht: ühepäevane koolitus (6 tundi)
Koolitustasu: kokkuleppel asutusega
Õppejõud: Tiiu Taur
Eesmärk: Koolituse eesmärk on leida vastused järgnevatele küsimustele:
- Millised on need huvipooled, kellele organisatsioon sõnumeid edastab?
- Kuidas saada aru, et sõnum on selge ka saaja jaoks?
- Miks selged sõnumid on organisatsioonile kasulikud?
Õpiväljundid aktiivselt seminaris osalejatele:
Kursuse lõpetanu:
- teab, et organisatsioonil on kommunikatsioonist lähtuvalt erinevad huvipooled;
- oskab algtasandil analüüsida huvipoolte kommunikatsioonipraktikaid;
- suudab näha kommunikatsiooni väärtust rahalises kontekstis.
Sisu: Seminari käigus käsitletavad teemad
- Organisatsiooni huvipoolte (stakeholder) määratlemine kommunikatsioonist lähtuvalt.
- Sõnumisaaja kingadesse astumine.
- Sõna jõud ja vägi rahalises kontekstis.
Koolituse käigus kasutatakse järgnevaid õpimeetodeid:
- individuaaltöö (lühikesed lugemis- ja kirjutamisülesanded), mille eesmärk on kognitiivse õpiviisi rakendamine, mis aitab luua individuaalseid seoseid ja struktuure ning analüüsida õpitavat eelnevate teadmiste valguses;
- rühmatöö (arutelu, mõttekaartide koostamine, probleemide sõnastamine jms), mille eesmärk on rakendada sotsiaal-konstruktivistlikku õpiviisi, mille käigus uus teadmine mõtestatakse lahti tuginedes eelnevale kogemusele ning läbi ühiste tähenduste tõlgendamise ja loomise;
- ühised arutelud terve rühmaga, eesmärgiga siduda individuaal- ja rühmatöö käigus õpitu ja see kinnistada;
- eelnimetatud õpimeetodid seotakse tervikuks koolitaja poolt teemade sisuliste tutvustusega, mis ka sisaldavad teisi aktiivõppe meetodeid.
Autoriõigused koolituse ülesehitusele ja koolitusprogrammile kuuluvad Tartu Ülikoolile. Nende kasutamine Tartu Ülikooli kirjaliku loata on keelatud.