AJAKIRJANDUS |
Dokumendianalüüs |
Koosolekute kommunikatsioon |
INFOTEADUS |
Andmete kasutamine |
Andmete sisestus ehk museaali kirjeldamine MuIS-is |
Kogemus rahvaraamatukogunduse edendamise alusena |
(Kvalitseetsete) andmete loomine teabe edastamiseks ja taaskasutamiseks täna ja tulevikus |
Osalus ja kaasamine mäluasutustes |
MEEDIA JA KOMMUNIKATSIOON |
Fookusgruppide läbiviimine |
Infoühiskond ja noored |
Kool kui sotsialiseerumiskeskkond |
Meedia- ja infopädevused kaasaegses infokorratuses |
Meedia ja rahvuslus |
Meedianalüüsi meetodid |
Meediakasutus erinevates sihtrühmades |
Mängupõhine digi- ja meediapädevuste õpe esimeses kooliastmes (grupikoolitus) |
Noored ja internet: sotsiaalsed riskid ja võimalused |
Sotsiaalmeedia kommunikatsioonivahendina |
Sotsiaalmeedia koolis |
Sotsiaalteadusliku analüüsi alused |
Teadusliku uurimistöö kavandamine, läbiviimine ja juhendamine |
Tehnoloogia arendamise sotsiaalsed aspektid |
Töötajate ja tööandjate suhtlus sotsiaalmeedias |
Ühiskonnateooria |
SOTSIAALPOLIITIKA |
Euroopa Sotsiaaluuringu andmete kasutamine riigi jaoks oluliste otsuste tegemisel |